Saturday, January 9, 2016

VADER - ADOPTAT

CONTACT: cameracupisici@gmail.com
-----------
VADER (M), nascut/born ~ 2014, deparazitat, invatat la litiera, / dewormed, litter box trained,  

-----------
Pe VADER l-am gasit in beciul unei case unde se tarase cu ultimele forte si astepta sa moara, avea larve si viermi pe fata, care il mancau de viu si abia putea respira. Sansele de supravietuire, ce i-au fost date la internare erau minime, dar dupa luni de tratament perfuzabil si de incubator, Vader a invins moartea. Asa arata el acum, complet refacut, mancacios si somnoros si foarte cuminte. Este inca putin timid cu oamenii necunoscuti, dar are foarte multa dragoste ade oferit si ar merita o familie care sa il iubesca si sa il fca sa uite de toata suferinta indurata.
----------
VADER was more dead than alive when we found him, he had slim chances of survival, his face was covedered in worms and larvae and he could not breathe. After months of treatment this is how he looks now completely cured and happy. All he needs now is a home and a familiy to love him and to give a beautiful ending to his story.
------------

Vader cand l-am gasit | Vader when we found him 

Eu sunt VADER..
Eu sunt VADER, mi se zice asa pt ca abia pot resipira, ma doare de fiecare data cand trag aer in piept, imi curg ochii si am o infectie nazala atat de mare, incat, atunci cand am fost gasit, aveam viermi si larve pe intreaga fata, care ma mancau de viu. Nu stiu daca voi supravietui cat sa ma bucur de o viata normala, dar sper si lupt si desi nu am incredere in oameni, nu ma opun niciunui tratament.-------------Dacă doriți să ne sprijiniti in acoperirea costurilor de internare si tratament pentru VADER, o puteti face donând direct la cabinetul Vet Medical Consulting (Str. Zidurilor nr. 9, sect. 2, Bucuresti L-V: 10-20, S: 10-18, D: 10-13) sau ne puteți trimite un email la: cameracupisici@gmail.com pentru mai multe detalii. Mulțumim anticipat pentru orice fel de ajutor!
Posted by Camera cu Pisici - The Cat Room on Monday, September 21, 2015

No comments:

Post a Comment